– For fejlmelding af enhed med serviceaftale klik her

Firmanavn:*
Serienummer:*
Kontaktperson:*
Telefon nr.:*
E-mailadresse:*

Fejlkoder ved print

Vælg type fejlkode*

F-koder kan skyldes fejl i udskriftsjob eller forkerte/gammel printer driver.

For at udelukke fejl i udskriftsjob:

  1. Sluk KYOCERA enheden
  2. Fjern netværkskabel
  3. Tænd enheden uden netværkskabel
  4. Hvis enheden starter op uden fejl og melder klar, kan netværkskablet isættes igen
  5. Hvis der derefter opstår en F-kode, skal udskriftsjobbet med fejl slettes fra printkøen på PC'en.

For at undgå F-koder, anbefaler vi at holde printer drivere opdateret. Du kan finde nyeste printer driver her

Vejledning til installation af printer driver finder du her

Skriv fejlkode (fx F245)*
Skriv fejlkode (fx C6000)*
Hvor ofte opstår der fejlkode?*
Øvrige kommentarer:
Skal servicetekniker bære mundbind ved besøg?*

Vær venlig at notere evt. lukkeperiode, så vi ikke kører forgæves. 

Vi har lukket fra:
Vi har lukket til og med: