Netværksfejl eller offline

Admin/ marts 24, 2020/

Netværksfejl, Offline eller brugernavn & adgangskode

Hvis enheden har været Online, men nu er Offline kan det muligvis løses med at genstart enheden. Vent et minut og tjek igen om enheden er Online.

Forbindelse til KFS forudsætter at enheden har internetadgang, dvs. at Standardgateway og DNS er korrekte.

Brugermanualer til alle Kyocera modeler findes her.

Desuden skal TCP port 443 være åben til/fra følgende adresser:

User Web

fs-eu.kyocera.biz

191.233.91.217


Device Rest

rfs-eu.kyocera.biz

104.46.60.117

XMPP Servers

fs-eucs01.kyods.com

52.233.166.114 /
52.233.152.139


Læs mere om dette på side 15 i KFS Whitepaper.

Tjek desuden at indstillinger for Netværks Sikkerhed står korrekt

Punk 1

På Enhedens hjemmeside / Command Center:

Indtast Brugernavn og Adgangskode

Standard brugernavn og adgangskode er Admin

Punkt 2

Vælg Sikkerheds indstillinger og Netværkssikkerhed

Punkt 3

Sæt flueben i markerede felter og afslut med Send

Følg vejledningen igen her

Tjek forbindelsesstatus

På enhedens hjemmeside / Command Center, vælg Maskininformation og dernæst Konfiguration.

Rul ned på siden og se status på Fjernservice, som herunder

Offline
Online
Share this Post

Netværksfejl eller offline

Admin/ maj 23, 2019/

Hvis den har været online, så start med genstart maskinen og se om den kommer på igen.

Ved fejlmeddelelsen ”Netværksfejl” eller enheden står som værende offline, tjek at DNS og Standard Gateway er korrekt indstillet så der er internetadgang.

Brugermanualer til alle Kyocera modeler findes her.

Tjek desuden at flueben i Netværks Sikkerhed er sat korrekt.

Forsøg igen at oprette forbindelse til KFS serveren.

Udfyld URL og kode med oplysninger fra mail vedrørende KFS

Se også KYOCERA Fleet Services Security White Paper

Share this Post