Forbindelse til KFS forudsætter at enheden har internetadgang, dvs. at Standardgateway og DNS er korrekte.

Desuden skal TCP port 443 være åben til/fra følgende adresser:

User Web

fs-eu.kyocera.biz

191.233.91.217


Device Rest

rfs-eu.kyocera.biz

104.46.60.117

XMPP Servers

fs-eucs01.kyods.com

52.233.166.114 /
52.233.152.139


Læs mere om dette på side 15 i KFS Whitepaper.

– Punkt 1 –

Indtast Brugernavn og Adgangskode

Standard brugernavn og adgangskode er Admin

– Punkt 2 –

Vælg Styringsindstillinger i venstre side og vælg Fjernservice

– Punkt 3 –

Sæt prikken ved Til og tryk på Send

– Punkt 4 –

Vælg Indstillinger

———————–

Hvis knappen Indstillinger ikke er der, har der ikke været trykket på Send i sidste punkt.

OBS: Hvis Indstillinger er gråtonet og ikke kan redigeres, er enheden allerede forbundet til KFS.

– Punkt 5 –

Vælg Brug adgangskode

Indtast URL: https://rfs-eu.kyocera.biz

Udfyld adgangskode med Access Code fra mail

Tryk på Send

Når enheden er forbundet til KFS, afventer den handling fra vores side. Derfor beder vi om at mail med Access Code bliver besvaret, at enheden nu er forbundet.

 

Ved netværksfejl tryk her

Tjek forbindelsesstatus

På enhedens hjemmeside / Command Center, vælg Maskininformation og dernæst Konfiguration.

Rul ned på siden og se status på Fjernservice, som herunder

Online - tilføjet
Ikke tilføjet