Netværksfejl eller offline

Netværksfejl, Offline eller brugernavn & adgangskode

Hvis enheden har været Online, men nu er Offline kan det muligvis løses med at genstart enheden. Vent et minut og tjek igen om enheden er Online.

Forbindelse til KFS forudsætter at enheden har internetadgang, dvs. at Standardgateway og DNS er korrekte.

Brugermanualer til alle Kyocera modeler findes her.

Desuden skal TCP port 443 være åben – læs mere om dette på side 15 i KFS Whitepaper.

Tjek desuden at indstillinger for Netværks Sikkerhed står korrekt

Punk 1

På Enhedens hjemmeside / Command Center:

Indtast Brugernavn og Adgangskode

Standard brugernavn og adgangskode er Admin

Punkt 2

Vælg Sikkerheds indstillinger og Netværkssikkerhed

Punkt 3

Sæt flueben i markerede felter og afslut med Send

Følg vejledningen igen her

Tjek forbindelsesstatus

På enhedens hjemmeside / Command Center, vælg Maskininformation og dernæst Konfiguration.

Rul ned på siden og se status på Fjernservice, som herunder

Offline
Online