Forbindelse til KFS forudsætter at enheden har internetadgang, dvs. at Standardgateway og DNS er korrekte.

Desuden skal TCP port 443 være åben til/fra følgende adresser:

User Web

fs-eu.kyocera.biz

191.233.91.217


Device Rest

rfs-eu.kyocera.biz

104.46.60.117

XMPP Servers

fs-eucs01.kyods.com

52.233.166.114 /
52.233.152.139


Læs mere om dette på side 15 i KFS Whitepaper.

– Punkt 1 –

Vælg Log på i venstre bjælke

– Punkt 2 –

Indtast adgangskode (standard er admin00)

– Punkt 3 –

Vælg fanen Avanceret

– Punkt 4 –

Vælg Fjernservice

OBS: Hvis Fjernservice ikke er at finde, understøtter enheden desværre ikke KFS.

– Punkt 5 –

Hvis Fjernservice er deaktiveret, vælg Til og tryk på Submit.

Det kan være nødvendigt at genstarte.

Vælg Serverindstillinger

OBS: Hvis Serverindstillinger er gråtonet og ikke kan redigeres, er enheden allerede forbundet til KFS.

– Punkt 6 –

Vælg Brug adgangskode

URL: https://rfs-eu.kyocera.biz

Access Code: Indtast Access Code fra mail

Afslut ved at trykke på Submit

Når enheden er forbundet til KFS, afventer den handling fra vores side. Derfor beder vi om at mail med Access Code bliver besvaret, at enheden nu er forbundet.

 

Ved netværksfejl tryk her