Netværksfejl, Offline eller brugernavn & adgangskode Hvis enheden har været Online, men nu er Offline kan det muligvis løses med at genstart enheden. Vent et minut og tjek igen om enheden er Online. Forbindelse til KFS forudsætter at enheden har internetadgang, dvs. at Standardgateway og DNS er korrekte. Brugermanualer til alle Kyocera modeler findes her. Desuden skal TCP port 443 være åben til/fra følgende adresser: User Web fs-eu.kyocera.biz 191.233.91.217 Device Rest rfs-eu.kyocera.biz 104.46.60.117 XMPP Servers fs-eucs01.kyods.com 52.233.166.114 / 52.233.152.139 Læs mere om dette på side 15 i KFS Whitepaper. Tjek desuden at indstillinger for Netværks Sikkerhed står korrekt Punk 1På Enhedens hjemmeside / Command Center:Indtast Brugernavn og AdgangskodeStandard brugernavn og adgangskode er Admin Punkt 2Vælg Sikkerheds indstillinger og Netværkssikkerhed Punkt 3Sæt flueben i markerede felter og afslut med SendFølg vejledningen igen her Tjek forbindelsesstatus På enhedens hjemmeside / Command Center, vælg Maskininformation og dernæst Konfiguration.Rul ned på siden og se status på Fjernservice, som herunder Offline Online